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 poirier

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dan godat
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Masculin Nombre de messages : 35
Age : 76
Ville/Département : Winlock, Washingting. u.s.a.
ma moto: : at this time i have 5 1940's International Pickup 1 / 2 ton they are all restored. Had i have harleys and Norton, and now i would like to add a pear xw5, the seller says its a 1940 with a 175 cc motor not sure of the kind of engine.what i gather from this site and i have found information on the net, most came with a 125cc. it has a foot clutch and foot break., what can i excect for speed from the pear? Is there any tricks on turning with the right wheel being the drive wheel.? Is there a stock wingshield for this bike? thanks, glad i found this site and can not wait to get it and go crusing on my area's Backroads, Dan
Date d'inscription : 09/02/2010

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MessageSujet: poirier   poirier EmptySam 13 Fév 2010 - 2:54

Nous vous remercions de votre intérêt pour Manu. Vous avez été très utile pour moi. mais j'ai plus de questions que je souhaite vous pouvez aider. est le moteur marqués avec 125cc ou 175 cc? le vendeur dit que c'est une 1940 avec une 175cc, cela m'aidera mai date à laquelle le vélo, une question de plus est. avec la roue droite comme la roue d'entraînement-t-on savoir comment cela mai pour effet de virages à grande vitesse. Vous avez aussi parlé de la dynamisation de la machine quel est le moyen facile de le faire? Merci pour toute l'aide. une queestion plus, c'est la dimension des pneus 550x85 aucune idée sur ce que cela est de US taille, merci encore Dan
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Manu
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Manu


Masculin Nombre de messages : 359
Age : 55
Ville/Département : Loir et cher
ma moto: : Yamaha 1300 FJR (2005)-Vélos à Moteurs auxiliaires
Date d'inscription : 29/09/2009

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MessageSujet: Re: poirier   poirier EmptyLun 15 Fév 2010 - 20:45

Hello Dan,

You can find more informations on the Ydral engine here. I hope you find some Answers to your questions.


http://www.club-ydral.net/technique.htm

BR
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dan godat
Bricoleur
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ma moto: : at this time i have 5 1940's International Pickup 1 / 2 ton they are all restored. Had i have harleys and Norton, and now i would like to add a pear xw5, the seller says its a 1940 with a 175 cc motor not sure of the kind of engine.what i gather from this site and i have found information on the net, most came with a 125cc. it has a foot clutch and foot break., what can i excect for speed from the pear? Is there any tricks on turning with the right wheel being the drive wheel.? Is there a stock wingshield for this bike? thanks, glad i found this site and can not wait to get it and go crusing on my area's Backroads, Dan
Date d'inscription : 09/02/2010

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MessageSujet: Re: poirier   poirier EmptyLun 15 Fév 2010 - 21:33

Manu thank you very much, you were very helpful and nice to me. My poireir is my home in a few weeks, I'll take pictures of her and my bike, others to the site. Thank you again. Dan
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MessageSujet: Re: poirier   poirier Empty

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